SELAMAT SETAHUN PERKENALAN SAYANG : 3 APRIL 2010 :)
awak, terima kaseh ye sbb dah jadi sahabat saya untuk masa setahun. rase mcm baru kenal bru sebulan sbb kita jauh jarang jmpe kan. so conclusion bru bpe hari je kte dating kn.haa pic ni pic pertama awk bg kt saya. first time kenal tu awak call kan.. sumpah jatuh hati dengan suara awak yang garang tu. even saya dah kenal awak before awk kenal sy. *admire gila kononnye* ehem3 :D since year5 saya dah kenal awk. awk ni femes sgt dr kecek atlet sekolah kann. ketua pengawas pulak tuhh. mau tak jatuh di timpa tangga hati saya tengok awk. hehe na cakap ni. rase cm tak pcye dpt awk lah. mohamad nabil mohd yusoff. i love you so much. rase mcm bertuah sgt sbb dah lme sblm kapel dgn awk sy tak pernah serius ngn laki laen. kapel tu pernah tp satu je saya tak pernah rase jatuh cinta nak kawen smp rase tanak lepas.auwww.phewwww~~~maluuuu. tp itulah hakikat skrg.rase cm miracle. one boy transform jadi one man that i love now :)
thanks sayang for one year pershabatan :) kita baru kawan tau. kapel lmbt lg nak celebr8 kann.sbb kte jadi kawan yg baik dulu kan kann :)
sweett kot!
ReplyDeleteehem2.... phewwwwwwww
ReplyDeletesnf: ta sesweet awok g dating berdua kt cameron gitu
ReplyDeletetkah: apa ehem2.HAHA
aww..cutenya!!
ReplyDeletehehe.tenks :)
ReplyDeleteececey. . :0
ReplyDeleteecech haipp bdk bdk kne diam :P
ReplyDelete