di sini cerite poneca. bukan cerite kau. so ada masalah ke.masalah hati jumpa ustaz.masalah mata jumpa doktor.masalah jiwa pi dok sepital okayy :)

hapus jejakku

Tuesday, April 12

cabarannye semester tiga

Assalammualaikum *tak jawab dosa.kalau jawab sayang [ala2 anwar hadi] :)


 over betol kan face mcm ni? HAHA :DD

jam tiga pagi sekarang.walaupun penat.nak jugak update blog sebab.nak luah sebelum tidur.baru best tidur nanti.HEHE. :)

sem ni poneca rase penat.penat sgt.penat mcm muka atas tuhh.tengok tuh.muka dia penat kan?mcm tula poneca rase.tak seperti ape org tengok kan?HEHE *SNF punye trademark tuuu :) haih ==" bukan nak mengeluh cume sekadar ingin memberi rase penat sikit HEHE :P

1. sem ni poneca bertarung antara exam exam dan exam .byk kan exam? beselah malaysian student memang exam oriented kann kan.first poneca ade MUET okayy pada 6APRIL dan 16APRIL. jemm.just doakan poneca lah ye kpd pembace.dah penat nak repeat semata mata nak jugak band 3 tuu. huhu.untuk MUET tenks a lot kpd pensyarah terbaek poneca MADAM ROHAYA dia yg byk tlg sem ni.hope poneca tak mengecewakan dia lah ye.after MUET adelah pulak Ujian Akhir Kursus (UAK) untuk hubungan etnik and english course. erghh dah ler tak studi and tak redi yg plg penting tauuu. okayy lastly FINAL exam end of mei nanti :)

2. sem ni jugaklah poneca start uniform Kadet Remaja Sekolah (KRS) poneca penat sikit.sbb jadi naib pengerusi.dulu tengok org jadi tak nampak mcm penat pun.tp ble poneca snri pegang jawatan sumpah penat walaupun tak ler sebuzi mane.tp sbb nak jgak jaga standard KRS maktab kne lah sedikit membuat kerja kann kann. seperti trademark sblm ni penat itu bukan seperti org tengok je.masa nak MUET ritu jugak lah ade pulak cabaran poneca. ALLAH je tahu masa tu poneca menangis. poneca tak kuat. poneca sedih jugak bila asek fikir org tp org tak fikir kita kann. takpe Allah tahu ape terjadi. seronok mcm ni. bila diduga macam macam poneca rase semakin kuat. YES Allah tahu yg terbaek untuk poneca. Alhamdulillah :)

3. sem ni jugak jugaklah jadi ketua aras 3 blok jambu. nampak jawatan mcm tadak pape kan. tah nape cam pelik. sbb time byk esaimen lah ade keje. dulu tu masa nak sibuk presentation ade pulak spot check haa.yela mcm takde keje.tp sbgai ketua aras kne jugak bg krjsama kan. tak merungut cume ingin share supaya org lain dpt merase ape poneca rase dan ajk laen rase :) 

4. sem ni jugak poneca terpakse trime yg boipren poneca kena pindah. HUUHUU T_T Allah je tahu saat poneca menangis takut sbb semakin jauh.poneca harap jarak perpisahan tak akan merubah pape pun antara hubungan poneca ngn boipren tp poneca harap sgt jarah perpisahan nanti adalah satu nikmat dunia yang paling indah :) erti sebuah kerinduaan <3

5. sem ni poneca banyak sgt cabaran dalam kumpulan. pernah berseorangan. pernah seorang je pompuan dalam group. tapi takpe. cabaran ni yang menguatkan lagi hidup poneca.semoga poneca tabah :)

okayy u all.poneca dah mengantuk.babai :) 

No comments:

Post a Comment