player? playgurl or playboy?
sape sape jelaa yg dpt gelaran mcm ni tahniah.
anda adelah "terbaek" hehe.
poneca na share something atas pengalaman sendiri.
err. okayy mungkin satu ketika dulu poneca one of them.
cek takmau kutuk pun.cek cume nak share ja.maaf la naa ;)
1. bajet hot
err. kasar nye. yela dulu poneca selalu je dapat sindiran bajet hot. tapi bila sekarang difikirkan balik. mmg agak bajet lah. muka tak la cun sgt. tp sbb terlalu murah untuk berkenalan so dptlah anugerah bajet hot. okayy tahniah poneca. pfft!
2. terlalu murah
err. mcm sedih je anugerah ni. yela tp nak salahkan sape? nak salahkan org laen? dulu mmg la poneca salahkan org sbb poneca tengah bajet hot. tp sekarang bila fikir balik. senang senang je orang mintak no terus kasi? woww! mmg murah kot. okayy tahniah again poneca. kau kasi no kat semua laki even kau tapena jumpe kan poneca. mcm ikan yg nak dibuang kt pasar kan. org tanak sbb tu murah. mmg ramai kutip tapi? yg kutip tu mcm mane type nye? err. tahniah poneca.
3. tak sedar diri
err. ini agak betol la. pantang kena tegur nak melenting. haa poneca la tu. bila org marah poneca marah and mengamuk kt dorg. ciss tak sedar diri betol lah poneca org laen nasihat tu sbb dorg tahu keadaan poneca. dorg tengok poneca tak cantik pon sebenarnye. tp disebabkan poneca tak sedar rupa ni tak lah semahal mane pun. ikot sedap hati je nak kua ngn laki mane. kan ta pasai pasai dpt anugerah tak sedar diri. tahniah la ye poneca.
u all nak tahu ape outcome nye? meh meh nak cte.
1. malu
yela bila dapat anugerah ngn piala di atas. sendiri tanggung malu. best kan? okayy tahniah la sebab sendiri mencari masalah. so tanggung lah ya.
2. tercemar
sana sini org kata poneca. ohh dulu sumpah poneca maki org yg mengata tu. tp sekarang bila direnungkan nama poneca dah tercemar. okayy mmg poneca tu org kenal. sebab? sebab anugerah di atas lah. sumpah dah tcemar babes. now dah insaf ;)
3. yang dikejar tak dapat yang dikendong terus pergi
lain macam betol peribahasa aku tu. yela. even dah ade boifee masa tu. apa kesudahan nya? semua tak jadi lah bro. yg tengah scandal blah. yg tengah couple pon blah. so ape nak buat? sendiri tanggung la
mcm mane you all nak tahu pasangan you all player? poneca cerite ni based on my attitude je okayy :)
1. msg call
haa. ni mmg dasyat lah. dulu boifee ade. tapi poneca bt hape? confirm msg and call boifee sehari belum tentu ada. msg scandalS tu mmg banyak lah. dah kata player. Ya Allah sumpah malu bila direnungkan. sumpah kejam zalim wat pangai cmtuh.
2. alasan
bile boifee msg alasan selalu lah kan. kedit habes. kalau boifee call alasan selalu buzi lah skrg. bila die nak jumpe. haram aku tak pernah jumpe sbb dah syok layan scandal. mmg pngai ini jgn dicontoh.
3. berubah
elok elok ade boifee. ak p mintak status single. pesaipaa? sbb syok sgt dok layan nafsu syaitonn. kalau lah dpt undur masa tak buat pngai ni. sbb mmg tak bertamadun langsung pngai aku kan. haih -...-
sekarang?
new life begins.
pesanan poneca. hargailah pasangan korg selagi dorg ade untuk korg. jagalah dorg. jangan sia siakan dorg. ingatlah pergaduhan walau sebesar mane ade penyelesaiannya. cume kita jangan terlalu ego. jangan terlalu mudah untuk melepaskan ape yg kita ade. takut nanti Allah tarik semua nikmat ape yg kita ade. Allah memberi ape yg kita perlu dan jagalah ape yg dianugerahkan. jangan sia siakan anugerah itu. jangan sampai yang dikejar tak dapat. yang dikendong berciciran. ingatlah janji Allah pasti. what goes around comes around. tak mustahil kalau kita pernah curang. one day, kita akan dapat pasangan yang curang. jangan salahkan mereka. salahkan diri sendiri sebab kita pernah curang di belakang anugerah yg Allah bagi. sebab tu Allah bayar setimpal dengan kesalahan kita.
peace ! ^___^

