di sini cerite poneca. bukan cerite kau. so ada masalah ke.masalah hati jumpa ustaz.masalah mata jumpa doktor.masalah jiwa pi dok sepital okayy :)

hapus jejakku

Friday, March 18

perkahwinan ?

kahwen? sana sini situ org cite sal tunang lah. calon tunang lah. kawen lah. calon kawen lah. gambar sana sini situ nakpi beli brg kahwen. okayy :) sumpah jeles sedikit :) poneca baru je nak masuk 21 tp dah gatal nak kawen. taktau la nape gatai sgt ni. hahaha pegi memane je jmpe bdk bdk kecek kiut miut nak cobet cobet je asenyeee. mak ayah tak cun nsem pon anak stil kiut??? org kate kawen muda bole dpt ank genetik freshiee. waaaaawwwww :))) bungabunga hati saya dga nyeeee. tula sbb gatai na kawen. sbb na ank comeyy :) muka msti comey ikot mama okayy :) mata je ikot papa dye sbb papa mata mahal :) baru nak ngaku sini :D

heyhey...sonok kan ckp sal kawen. smpai nak kawen pun still ta busan cte sal kawen kann kann? heheheh mmg seronok. okayy lah dulu poneca takot na smbg sal kawen ngn parent. takot parent poneca ckp poneca gatai. so poneca diam je. tp skrg?? tgok ni haa antara solan poneca kt abah mama poneca
adik (poneca) : abah, kalau adek nak kawen abah nak letak bpe duet hantaran kt nabil?

abah: ikot korg dua lah. bncg elok elok. duet hantaran tak pntg. yg pntg nikah dan kebahagiaan lepas kahwen. *dalam hati ada taman uuuuuu :)

adik: kalau ktorg nak jimat kan ktorg ingt nak bt knri sekali jela pompuan laki punye kenduri sekali je,bole ta?

abah: ikot la kemampuan korg.jgn wt loan tinggi nti susa bayar dah le keta na baya lg kan nti :) *aik?abah mcm dah bg green lite je. woot woottt :)

adik: kalau ktorg nak kawen before habes belaja bole ta?tgok senior ramai kawen awal sbb tanak posting jauh dr suami. *gila takot ms ni.mcm gatai sgt kann kann

abah: haa tunggu la cemane yeee :) wanhh mcm okayy je

itulah antara perbualan saya yang paling saya suka skrg :)

No comments:

Post a Comment