di sini cerite poneca. bukan cerite kau. so ada masalah ke.masalah hati jumpa ustaz.masalah mata jumpa doktor.masalah jiwa pi dok sepital okayy :)

hapus jejakku

Wednesday, February 16

tanak simpan dah

my first entry nak kepoh kepoh.sbb dah gian lama sgt tak kepoh kan.haa gila lama tinggal zaman ada blog kan.poneca nak bermula dari sini lah.

sedikit tentang poneca =)

real name [nurul fadzreen anak encik apandi okeh dan puan faridah]hak milik kekal :)
study [institut perguruan kampus pulau pinang]bakal cikgu yg byk mulut,nakal yoo :P
suka [terus terang jika perlu okayy]hehehee :)

sekarang poneca sibuk dengan kerja.ada la lec yg ckp malaysian student are lazy to push themselves! damn! tasuke dga ni.so poneca amek inisiatif sendiri nak cuba berdikari sahut kata kata lec tuh.yoo tenks madam sbb mencabar :) biaselah life as a student ya :)

No comments:

Post a Comment