ellow sayangs :)
poneca nak gtau ni.bkn kt hampa sume.tp kt boipren poneca je.mai sini sat nak bisik kt hang boipren.mai mai *I LOVE YOU SO MUCH* tauuu sayangggg <3
ktorg tak plan pun nak ngedate.tp sebab rendu tak tertahan sgt kan.3minggu kot tak jumpe since cuti ptghan sem yang baru berlalu.cmni haaaa
peristiwa malam sebelum
boipren: i rase mcm nak pegi penang
gulpren: what? saya SETUJU !
boipren: amboi laju je dia
gulpren: haruslah. rendu okeh !
boipren: yela tp tak janji tauu
gulpren: :( *taktik nak memujuk or mengoda ni HEHE*
peristiwa pagi sebelum
boipren: mownink syg.tak jadi pegi penang *seyes je mamat ni kan msg aku ttbe pagi ni kan nak buat aku tacink nih. HUHUHU :(
gulpren: nape
boipren: byk keje la syg
gulpren: hurmnnn
boipren: nape?
gulpren: takpelah tanak dtg.tanak pkse pun
boipren: HEHE i dtglah :)
gulpren: erghhh ! dah agk tipu. HAHAH
boipren: mesti dtg punye lah.kesian awek i kt penang tu *ceh ckp mcm bukan ak awek dia kann kann :DD
beberapa jam sebelum dtg
boipren: i dtg ngn moto tau. jimat sikit
gulpren: okayy *ttbe cam memahami je sbb skrg tgah kering sgt duet kan.tp agk keberatan nak naek moto sbb tapena lg dlm idop ak naek moto dgn lelaki bukan muhrim
boipren: tggu tauu lg sejam i smp.skrg ujan :(
aku haa dok sonok ngn mmbe lepak mkm cucur udang.ttbe dia kol dah smpai.cm tak pcye sbb tak smpai sejam.aikk???
ak pun balik terus.mmbe ak pun drive laju takot ak tlmbt kan.sekali haa tengok betoilah pkwe ak dah smpainaek keta.yeayyy selamat :)
eh panjang pulak cte kann kann. ni dialog rekaan dan tambahan hasil reka cipta poneca sendiri HAHAH :DD
disebabkan perangai poneca yg manje ni boipren poneca kesian kot awek dia nih haa.and mungkin sbb dia sayang poneca kann?HEHE aminn. nak cakap untuk awak. terima kaseh sanggup dtg penang untuk jumpa saya even awk buzi sgt skrg kann.esk ada cls pulak.tp sanggup dtg spent time dgn saya kan.eh ! sumpah TERHARU sbb kita tak rancang tutt tuutt kita dpt jumpa. Alhamdulillah :)
mood: sonok sbb boipren sangup berkorban masa , tenaga dan kewangan untuk saya. :)